En sketen tisdag i februari!

Helt sjukt, jag gick faktiskt o la mig strax innan halv 11 igår :s har nog inte gått o lagt mig så tidigt på hur länge som helst, fast det tog ett litet tag o somna men ändå ^^ Och det gav ju resultat oxå jag vaknade o gick upp nästan när klockan ringde snooza bara två ggr :P
I skolan hände det inte ett skit som vanligt, elr jo det va nån gubbe från länsförsäkringar där o pratade i två timmar, va hur tråkigt som helst, höll på o somna flera gånger xD menmen.
Resten av skoldagen ängnades åt mad skill motocross ;)

Efter skolan så kom jag hem o tog det lungt en stund, sen bar det av o skjutsa Becca till jobbet o sen hem o äta igen, sen så va jag snäll o skjutsade henne ner till bussen.. Hem o hämta pappa o Nicklas o så åkte vi över till farmor o farfar för Nicklas skulle låna en isborr, för han ska pimpla med skolan imorron, o snäll som jag är så ska jag köra ut honom på min lediga dag ut till forssjö kl 9 :O iallafall så satt vi hos farmor o farfar så ringde Linus o då kom vi på att vi skulle ju handla åt honom, för det där bak-freaket skulle ju baka :P får se hur det smakar lite senare ;) men det brukar va gott :)

Resten av kvällen lär jag tillbringa här framför datorn, men det finns inte så mkt annat man kan göra..



Hörs!


// G-sus!

Kommentarer
Postat av: Petra

Du är nästan för snäll som skjusar runt alla överallt (A) Föresten, teori på Linus bakande.. Eftersom han dragit ner på godisätande så tar han ut sitt sug på att baka istället ;P i think ;)

2010-02-17 @ 19:58:34
URL: http://gustafssonpetra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0