Fest?

Det har inte blivit nån uppdatering på ett tag nu, kan nog mest bero på att det inte har hänt något..
Idag är det fredag och sista dagen på lovet :/ inte speciellt kul, menmen..
Ikväll blir det utgång förhoppningsvis :) det börjar bli dax nu :P har ju inte vart ute o festat på 4 helger ^^ Men det är ett litet problem, jag har inte hittat nån fest :( ni kan ju höra av er till mig om ni vet någon fest (A)
Tänkte man kanske ska skriva vad man har gjort på det här lovet:
Det började ju med att man hjälpte till o flytta, sen så blev man fyllechaffis..  I måndags tror jag inte att jag gjorde något speciellt, satt mest hemma vid datorn ^^
I tisdags så skulle jag ha åkt ut till becca med halv 9 bussen, men jag fick ringa återbud, för jag spydde på morgonen :/ inte så jätte kul, så man blev sängliggandes hela tisdagen :(
Onsdag så satt man hemma medans alla andra stack ut till Harrys, det va ju några som ville att jag skulle följa med, men tänkte bättre att jag satsar på o gå ut på fredagen ;) O tur va väl det, eller vad säger du Becca? Fast jag tog bussen ut till becca en snabbis för o träffa henne en liten stund, men sen så åkte vi in till stan, för dom skulle på förfest o så.. Peter kände sig lite ensam så jag passade på o åkte över till honom runt halv 10 xD så då blev det iallafall lite sportande på sportlovet ;) ( wii ) jag ska nog spara lite pengar o köpa wii det va hur kul som helst ^^
Torsdag så blev det väldigt lungt, sov nästan halva dagen o sen satt jag vid datorn till Linus ringde och ville bli hämtad i bie, så då åkte jag ut o hämtade honom o så hem så han fick platta håret o sen körde jag honom till kryptan :P sen väntade datorn igen :P till Linus skulle hämtas vid kryptan, men sen blev det inge mer körning den dagen ^^
Idag fredag så sov jag till typ 1 o så ville linus åka upp till intersport för o kolla på speedos ;) sen bar det av ner på stan o kolla vad bokrean bjöd på, men det va inte mkt o ha.. Vi har nog sett stans största fjortis xD fyfan va vi garva när vi gick från bokia ^^ det är ju synd att hon inte försökte anstränga sig o prata svenska xD Det blev iallafall en korv hos jöjje ;) Stans godaste korvar :D Ikväll hoppas jag på fest, annars så knallar jag ner till ishallen o kolla när A-laget ska spela, vi får väl se vad kvällen bjuder på ^^
Hörs!!
// G-sus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0