flyttgubbe!

Nu ska jag snart gå o lägga mig, det har ju vart en lång o jobbig dag idag..
Jag har ju hjälpt Becca o hennes familj o flytta, vi kom hem till Becca igår natt runt typ halv 3 o så somnade jag runt 3, blev väckt vid 9 imorse :O kändes ganska jobbigt o gå upp då, men det va bara o gå upp o börja fixa iordning med flytten.. Jag körde pappas bil så det går in mkt grejer i den, fast jag körde bara två lass, mer behövde vi inte köra, för benny körde massor innan oss ^^
Mer än det har det inte hänt idag, hjälpte Becca o möblerade hennes rum bara o så, men annars inget..

Btw jag hatar snön!!

fyfan det är första gången jag körde 60-70 km/h på en 100 väg xD kändes lite konstigt men vad skulle man ha gjort? jag såg ju knappt någe..

Ne men nu ska jag gå o lägga mig, ska ju upp tidigt imorron, ska vara domare, för hockeyskolan ska spela match mot flen, så jag ställde upp o va domare, fast kan bli jobbigt o komma upp men får försöka ^^

Hörs!

//G-sus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0