Killing loneliness

Jaha, nu har man fått för sig att man ska börja blogg, få se hur länge det håller då ;)
Om jag känner mig själv rätt så kommer det stå mkt negativt här, men sånt är ju livet, har man tur så kanske det händer ngt roligt i mitt liv oxå :)

Ne nu börjar jag tröttna på att va nykter varje helg :/ har ju vart nykter i 3 helger nu sen mitt lilla missöde med farbror blå xD men man kan ju göra andra saker än o bara dricka på helgerna, man kan ju sitta hemma o tråka sönder medans alla ens kompisar är på krogen o dricker ^^ det är så himla tråkigt o vara på krogen nykter, Aldrig mer!
Den här helgen började bra. I fredags va jag fyllechaffis åt Emelie, Matte, Jocke, Becca och Emma så det blev o köra mkt bil, för Emelie glömde saker här o där ;) men det var trevligt o köra =) o så träffade jag Madde en snabbis utanför en fest för jag hann inte följa med upp, men det va trevligt o träffa dig =) hoppas vi träffas någe mer framöver :P sen så hände det inte speciellt mkt den kvällen fast jag började må så dåligt psykiskt o det har inte vart så kul, men det löste sig igår när Moll och Emma kom hit o umgicks med mig :) det va riktigt kul, vi gjorde egentligen inte så mkt vi satt mest o snackade o så fick vi för oss att gå ut o gå o vara lite hurtiga ^^ vi va ute i över 1 timme o gick med jycken :)

Idag så har jag tränat, inte så jätte kul, men har man tagit på sig en tränarroll så får man ställa upp varje söndag morgon. Det blir o gå på Madam under jorden senare idag :) brorsan är ju med i den så då är det ju ett måste o gå o kolla ^^ annars händer det inte alls mkt, jag kom o tänka på en sak förut, det är första gången jag "firar" alla hjärtans dag som singel på över 3 år, känns lite konstigt.
Men nu så har jag inte speciellt mkt o skriva, kommer nog in ett inlägg senare när man har vart på teatern!

Hörs!

// G-sus

Kommentarer
Postat av: madde

Trevligt att träffa dig med :D

2010-02-14 @ 15:17:11
URL: http://saramadelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0