Looov!

Äntligen så är det lov igen, fast egentligen så behöver jag inget lov, jag gör ju ändå inte ett skit i skolan.. Fast det ska bli ändringar på, efter lovet så ska jag börja plugga stenhårt i skolan o försöka bli klar med så många kurser som möjligt så att man slipper stressa i slutet, bättre o stressa nu och chilla i slutet :)

Men vad ska man hitta på, på lovet, det blir nog o träffa så mkt kompisar som möjligt.. 
Man kan alltid hoppas att det blir bra väder så man kan va ute o göra något o inte bara sitta inne o tråka, kan va skönt o gå lång promenader o bara gå o snacka skit med någon :) det lär säkert bli någe o kolla på hockey om det är nån match, o så blir det såklart utgång nån av dagarna :D

Ikväll blir det lungt, ska kanske ner o kolla på hockey, fast det beror på om man har nån o gå med o så, men kvällen kommer nog sluta i samhället gud glömde.. För imorron ska jag hjälpa till o flytta.
Jag har kommit på att jag ska nog fan bli flyttgubbe, för jag har hjälpt så pass många flytta nu :P speciellt mina kära systrar som jag har vart med o flyttat både hit o dit...
Men ni får ha de bra!

Hörs!


// G-sus! 


Kommentarer
Postat av: Petra

Det är alltid skönt med lov, men vad gör man. Jo man sitter bara och degar iaf.. ^^

2010-02-21 @ 16:10:38
URL: http://gustafssonpetra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0