Madame under jorden

Nu har man kommit hem från Madam under jorden, den va faktiskt riktigt bra, det är helt sjuk hur duktiga dom är. Men ett extra + till linus, han kan fan spela alla olika roller.
Fan jag har hört en hur bra röst som helst idag :) jag satt fan o rös när hon sjöng :) Vore lite kul o veta vem hon är :D Efter teatern skjutsade vi hem maria o peter till sig, o sen Malin hem till sig o sen åkte vi o köpte familje pizza, fast jag fick en kebabtallrik ;) kan ju inte äta pizza :( Men kebabtallrik är gott det med :D


Hörs!

// G-sus


Kommentarer
Postat av: petra

Jag vet, min Linus är bäst! På mkt ;)

2010-02-15 @ 15:10:13
URL: http://gustafssonpetra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0