Träna?

Jag har funderat länge på om jag ska börja träna igen, men jag vet inte alls vart jag ska börja träna.,
Antingen på Nautilus elr på hälsogymet, men vilket är bäst? nån som har något förslag på vilket av dom man ska börja på?
Jag känner jag har ju inte spelat hockey på över ett år o man tappar muskler ganska fort, så det börjar ju bli dax o träna upp dom igen ;) och så har jag ju något o göra på dagarna än o bara sitta vid datorn o slöa.

Fyfan va skönt o va ledig så här mitt i veckan :) fast tyvärr så fick man ändå inte sova så länge, kl 8 kom Linus ner o väckte mig o sa att jag skulle köra honom till skolan, så jag gjorde det, o sen hem o hämta Nicklas o Petra o sen upp till nyhem o hämta Nicklas kompisar, jag skulle ju köra dom till forssjö, o sen körde jag hem Petra till bie, sen bar det av till tempo för o köpa färdigmat åt pappa o sen åka upp med den till honom, sen så ringer Malin o frågar om jag kan köra henne till jobbet o då gjorde jag det.. När jag kom hem så hade jag en jävla tur att altandörren va öppen för mamma hade dragit o tränat o jag har ju vart så duktig o tappat min nyckel :/
Resten av dagen lär man sitta här framför datorn ;) fast kanske borde gå ut o gå elr någe sen, om jag orkar xD


Hörs!


// G-sus!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för att du va snäll och skjutsade runt på mig idag :) Bättre vän finns inte. <3

2010-02-17 @ 17:38:01
Postat av: Petra

Linus klagade för några dagar sen, om att det var väldigt synd om honom som fick gå till skolan.. Men träna säger han att han behöver ^^ Jävla slöpitt han är.. xD (A)

2010-02-17 @ 19:53:01
URL: http://gustafssonpetra.blogspot.com
Postat av: madde

Hälsogymet såklaaaart!

2010-02-17 @ 20:36:23
URL: http://saramadelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0