A whole new life.

Kärlek va e de för nått skit den hittar aldrig hit, nej den når aldrig fram
varför äre såhär, Va ska man göra nu, När kärleken är slut? ja hittar inte ut
varför blev de såhär.


Jag ska försöka glömma nu, gå vidare, försöka leva mitt liv som det ska vara.
Jag kommer att vara depp ett bra tag nu, men jag får skylla mig själv, 
jag är bara lessen att det inte kunde bli på något annat sätt, men nu är det inte jag 
som bestämmer det, jag får bara följa med..
Jag ber om ursäkt om jag har gjort något fel, men jag är inte som alla andra, 
det kommer jag aldrig vara,
jag är Victor G-sus! Gustafsson.
Jag ska börja ett nytt liv, ta dagen som den kommer, försöka se positivt på allt, t.ex livet.
Börja leva o inte leva i skuggorna av alla andra, börja ta för mig saker.
// G-sus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0