Lycka!

Fan synd att helgen tog slut så pass fort :/ Det har iallafall vart den roligaste helgen på väldigt länge..
I fredags så blev det ju som sagt utgång, blev krogen med matte, men innan det så träffade vi becca och stod o snackade me henne i nästan två timmar, skapligt kul :) efter krogen begav sig jag och matte till en efterfest där elin va och så stog vi o snackade med dom där till halv 4 o då kände jag att det va dax o gå hem...

Lördagen fick man sova en liten stund iallafall, gick väl upp nångång runt 11 elr någe ^^ Matte ringde o sa att det va Djurgården - Brynäs på tv kl 4, då blir man ju skapligt sugen på o se på det :P Matte kom till mig typ runt halv 4 o så satte vi oss o väntade på att hockeyn skulle börja, men det va inte mkt o se, bara massa jävla slarv xD Brynäs vann tyvärr den matchen med 1-2 och då blev det 1-1 i matcher o det tycker jag inte om :P Efter matchen drog vi hem till matte för att vi skulel gå ut med hundarna o så hörde vi av oss till Becca o frågade om hon ville träffas en stund, så vi gick bort till henne med hundarna o så följde vi henne ner till stan, hon skulle träffa några kompisar, så vi satt i alkisringen och snackade enbra stund :P sen va det dax o gå hem med hundarna :P sen begav sig jag o Matte oss till Jocke för o kolla på jurassic park ;) sjukt länge sen man såg den :P Becca vill komma bort till oss o umgås så vi gick o mötte henne o sen gick tillbax till Jocke, vi kollad epå nån konstig film som slutade kvart i 4 o då ville inte jocke ha kvar oss där, för han ville sova ^^ Matte gick hem till sig o jag följde Becca o sen gick jag hem till mig :P

Söndagen så blev det träning, även fast jag bara hade sovit max 4 timmar ^^ men vad gör man inte :P är man tränare så är man ^^ Ne men det va sista träningen så nu kan man göra vad man vill på helgerna :P
Runt halv 6 kom Moll, Robin och Viktoria och hämtade mig, för vi skulle till Emma som fyllde 19 :) grattis på henne :D Vi satt där o fikade och snackade massa skit som vanligt :P o sne bar dte av hem igen , blev avsläppt hos matte.. Där bestämde vi oss för att vi skulle gå hem till Becca för att kolla på Johan falk - Leo gaut :P jag har sett den förut, men följde med ändå ^^ Det blev inte bara den filmen, det blev att vi kollade på Andra avenyn och så brottskod försvunnen, sen så fick vi inte va kvar längre fast det är fullt förståligt ^^ klockan va ju bara halv 1 xD Sen blev det natt macka o så sova :)

Den här helgen har blivit så lyckad :) Tack <3 

// G-sus! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0