Studentkickoff!

Igår va den efterlängtade studentkickoffen, det va riktigt roligt.
Kvällen började med att vi stack hem till Moberg och förfestade, där blev det ölspelet, sing star och sitta o snacka massa skit.. det kan behövas det oxå ^^ men det va riktigt roligt, Tack Moberg att vi kunde va hos dig.
Vi gick ner till statt runt 10, men det tog ett tag, Jag, Adde o Virro va tvungna o gå till shell först, för att inhandla cigg ^^ men sen kom vi iallafall fram, o det va skapligt med folk där :P Virro hade ju en sån jävla tur och blev gäst 100, så han fick ju en gratis drink xD Men väl inne på statt så träffade man mkt folk som man kunde snacka med, och så blev det väldigt mkt dans xD så nu har jag dansat tillräckligt mkt tills studentkryssning ;) Det blev skapligt varmt där inne oxå. men tur att man kunde gå ut o kyla av sig lite o andas frisk luft ;)
Runt halv 1 stack jag, virro o pata från statt för att gå ner till lilla, vi kom dit fick en stämpel o sen begav vi oss till venezia (stavning) för att dom skulle käka, men sen fick man gå tillbax till lilla själv bara för att dom skulle med nattbussen :P Men på lilla träffade jag becca o hagge så blev o umgås med dom ^^ klockan blev helt plötsligt 2 och lilla skulle stänga då gick vi till maistro för att köpa lite o äta, sen så följde jag med becca hem till flen..
Idag så har jag bara sovit typ, jag vaknade typ halv 2, och sen har jag legat o väntat på att becca skulle vakna med det tog ett bra tag.. Men vi klev inte upp förrens typ halv 6 :P då blev det lite mat, o sen begav vi oss in till stan med 8 bussen.
Blev mcdonalds en sväng, sen följde jag becca till nån fest, fast jag ville inte följa med upp så jag gick hem, o så här sitter jag :P  men ska väl snart gå o lägga mig. ska ju upp vid 8 o träna ;)
hörs!
// G-sus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0