Wild world

Nu var det ett bra tag sen jag skrev någonting här, har fått lite klagomål på att jag borde skriva oftare ;) Jag får nog bättra mig..

Det har inte hänt speciellt mkt nu på ett tag, jag har börjat att göra lite läxor o det är ju bra, för jag har ingen lust o få IG i svenskan.. så jag satt hela kvällen igår och bara skrev om den där tråkiga filmen vi såg "Hotel Rwanda".
Jag hade ju tänkt att jag skulle börja gymma, men vi får väl se hur det blir med det, jag måste få tag på mitt medlemsbevis från hockeyn, o sen så är det bara o betala o se glad ut, sen så får jag träna.. Jag vill ju så gärna börja träna för jag behöver det oxå..

Jag har iallafall börjat se livet på ett helt annat sätt nu, o det känns faktiskt bra även fast det är jobbigt, men jag hade inget val, bättre att det är så här än att jag hamnar i samma sits som förut.

Kvällen lär jag spendera genom att sitta o plugga järnet =) vill bli klar med svenskan så att jag kan fokusera lite på annat..
Btw, det är fan snart slut helt o hållet på skolan, snart så ska jag ta studenten, det ska bli jävligt kul det är ju typ bara 89 dagar kvar.. Helt sjukt ju :O vad ska man göra när skolan är slut? Jobba kanske? det beror ju på om man får något jobb..

Kommentarer
Postat av: Carina

Klart att du får ett jobb! Måste tänka positivt!=)

2010-03-17 @ 11:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0